måndag, augusti 21, 2006

Vem la nagelsaxen i andra kökslådan?

För det kan väl aldrig ha varit jag? Den har varit borta i några veckor, så jag kan inte skylla på föräldrarna som var här - tror jag? Eller gjorde de det för att ge igen för att jag flyttar på sakerna när jag är hemma och hälsar på? Vem vet? Nu ligger den i badrummet som den ska göra, och naglarna är korta och fina.

Vågen visade neråt, så mina ansträngningar har gett resultat, även om det nästan är inom felmarginalen. Samma mål för denna veckan, ät hälsosamt och motionera minst 30 min fem dagar. Skriver upp allt jag äter och dricker. Lite skönt är det att vara tillbaka i vardagen, ska bara få rutinerna på plats.

2 Comments:

At 6:39 em, Blogger Bantartant said...

Förmodligen är det samma person som flyttade din sax som är här och skapar oordning och sånt...
Lycka till

 
At 5:41 em, Blogger Helene said...

Det måste det vara, undrar om man har tomtar på loftet också?

 

Skicka en kommentar

<< Home