lördag, augusti 19, 2006

På banan igen Uppdaterad

...nu har det funkat ganska bra med mat och motion. Fast så kommer ju den besvärliga helgen, jag är tacksam för att peppning jag kan få.
Har börjat med att dela ett A4 i fyra delar och häfta ihop: det blir åtta sidor. En för varje dag och den sista sidan skriver jag veckans mål. Denna veckan är det att äta hälsosamt och motionera minst 30 minuter fem dagar. Får se vad vågen säger på måndag.
Planen för idag är att ta en stavgångsrunda mellan gångerna, eftersom jag tillbringar eftermiddagen i tvättstugan.
På återhörande...

Senare samma dag:
Det blev 45 min med stavarna, och det känns kanonskönt. Nu ska jag skapa i köket. Det blir havskatt, med frästa kantareller (köpta, inte självplockade) och bacon, och till det blir det nog ris.

3 Comments:

At 5:15 em, Blogger Bantartant said...

Lycka till!! DU vet ju vad jag har för förslag:-)

 
At 5:50 em, Blogger Helene said...

Jovisst, jag är fortfarande med, och har gjort ett utkast, som du får se nästa helg :-) Ska bara skaffa mej ett bättre utgångsläge!

 
At 8:14 em, Blogger Helene said...

Tack, det hjälper!
(det blev pressad potatis till fisken)

 

Skicka en kommentar

<< Home