söndag, juli 02, 2006

smygsemester

Visst, jag jobbar ju två veckor till, men när vädret bjuder på sitt allra bästa känns det ju som semester.

Hittade en bild i telefonen som jag tänkte visa. En skylt som jag fotade utanför ett fik i Malmö. Tror att jag hellre vill ha fetaost-fyllning än läsk-fyllning, vad säger ni?




Kom just på att "dum-fan" till granne som just drog igång sin stereo på högsta volym, inte är nån granne - utan att det är konserten på Ullevi som hörs VÄLDIGT VÄL !!
Ibland känner jag mej väldigt blond...
Tack Robbie! Gratis är gott... Tyvärr hörs mellansnacket lite dåligt.


Igår var jag hemma hos en kompis på kvällen, men vi njöt av folklivet när jag åkte hem, hela stan var verkligen full av folk.

Idag har jag strosat runt, kom äntligen till det riktiga Guldhedstornet. Inte nåt annat som förra gången jag var på utflykt. Satte mej i skuggan, med utsikt från Älvsborgsbron till Mölndal, och njöt av fikan och utsikten. Liten kul episod, när vinden friskade i, tog den med sig ett parasoll från översta balkongen. Parasollet dalade vackert nedåt - hoppas verkligen ingen blev skadad! Såg väldigt kul ut när folket i lägenheten hängde över räcket och kollade....

Och det mystiska ljudet som stör konserten är en luftballong som eldar på...

Hur trevligt det än är så måste jag gå och lägga mej, fast fönstret får vara öppet. Det är ju inte var kväll man somnar till livemusik.

2 Comments:

At 10:19 em, Blogger Bantartant said...

Ja ibland pseudoblond.. men jag är också med i den klubben.

KRAM

 
At 12:07 em, Anonymous Anonym said...

Min dumfan till granne som ofta spelar högt, är tyvärr bara en dumfan. Ingen Robbie så långt örat kan höra...

Ja, det är sant! Jag är tillbaka... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home