söndag, maj 21, 2006

Sköna söndag Uppdaterad




Sitter mest hemma och njuter av lugnet. Min planerade cykeltur regnade inne, fast nu spricker molnen upp.
Har hunnit med Lisebergsbesök, med familjen Bantartant; Asia spa med mamma och syster; dagstur till Kristianstad (med jobbet, skulle eg varit två dagar men det blev inte så); fika med kompisar; städdag med föreningen... Livet alltså...
Idag har jag bara slappat, surfat, tvättat en maskin tvätt, vattnat blommorna.

testar med en bild jag tog för några veckor sedan när jag slängde ut gamla mattan på balkongen - ser ni fågeln som tar material till boet - hoppas det blir mjukt och skönt!
Jag ser själv inte bilden förrän jag klickar på den - skumt...

Uppdaterad:
Hacker som jag är så kom jag på det. Behövde bara en cykeltur och ett biobesök för att tio-öringen skulle ramla ner...
Recension av filmen: Den var bra, hade ganska låga förväntningar eftersom kritiken inte varit bra. Hade väl kanske sett nån annan än Tom Hanks i huvudrollen, men har ni läst boken och är det minsta nyfikna så se den! Jag ska i alla fall läsa om boken nu.