måndag, juni 26, 2006

verkligen första dan...

Igår gjorde jag en grej som inte var så himla smart. Låg i hängmattan hos mina föräldrar och läste hela eftermiddagen. Solade delar av kroppen som inte sett sol på _väldigt_ länge... Idag ser jag ut som en fotomodell! - En av Apotekets modeller som gör reklam för solskydd! IQ badboll, var ett uttryck som vi använde för några år sedan och precis så känns det.
Nu ska jag smörja in mej igen, för femtielftegången - hade vart bättre att smörja en gång i förebyggande syfte, eller hur?

3 Comments:

At 10:00 em, Blogger Bantartant said...

Kan inte annat än beklaga!! Men det går över, även om det inte känns så!!

 
At 10:09 em, Anonymous Anonym said...

Vi kan vara badbollar tillsammans! Samma sak händer mig varje år...

 
At 10:33 em, Blogger Helene said...

Tack!
Nu har den brännskadan gått över, och i veckans har jag jobbat, så det har bara blivit små soldoser. Fast på söndag har vi planerat utflykt till Vinga, jag vet hur det brukar sluta...

 

Skicka en kommentar

<< Home