söndag, juni 11, 2006

Njutit av solskenet

Det blev tio km igår och sexton idag, på cykeln. Igår blev det en sväng på stan, letar efter en bra födelsedagspresent till min syster, tyvärr inget napp. Fast jag har en plan nu. Sedan satt jag på en uteservering och njöt i nån timme, innan jag cyklade hem igen.
Idag skulle jag först träffa en släkting och vi tog en hamburgare och sedan en fika och pratade om vad som hänt sedan sist. Passade på att sitta ute och njuta av sommarvärmen.

Efter det skulle jag en sväng om jobbet för att hämta några papper till ett möte i morgon, men det blev inget med det, kom på när jag nästan var framme, att de nycklarna hade jag inte med mej, inte.... Pest, vad jobbigt, nu får jag åka in i morgon "jättetidigt" och hämta mina papper... Har fått gjort lite småpyssel, satt upp vinterlådor på vinden, och hämtat ner sommarlådan: den med picknickfilt, strandmadrass, kylväska mm.

Nu väntar en skön söndagskväll och ladda för en ny arbetsvecka.