lördag, april 29, 2006

Mår som jag förtjänar?

Igår bröt jätteförkylningen ut och jag ska bespara er detaljer om slem och snor. Förmodligen är detta straffet för att en kompis och jag satt på Lilla torg, i Malmö och drack öl sent på kvällen i veckan. Måste varit nåt med vårkylan, infravärmen (och alkoholen?).
Tågresan hem var sådär - fast jag hade sällskap av en bra bok: Elva minuter av Paulo Coelho. Rekommenderas! Har bara läst Alkemisten av honom tidigare, men ska försöka läsa några fler.
Idag var jag trots förkylningen, på Blomsterbindningskurs på Lisebergs trädgårdsdagar. Var även på det förra året och det var kanontrevligt!
Nu ska jag kura upp i soffan och kurera mig!

4 Comments:

At 9:32 em, Blogger Bantartant said...

Jag tror jag har flera av honom men kan ha fel....

 
At 9:43 fm, Blogger Helene said...

Kanon, jag kollar när jag hälsar på nästa gång!

 
At 1:40 em, Blogger Jenny said...

Hoppas förkylningen har släppt och livet leker.

 
At 8:22 em, Blogger Helene said...

Jorå, nu är det bara lite "efterdyningar" kvar.

Fullt upp. men jag jobbar på ett nytt inlägg...

 

Skicka en kommentar

<< Home