söndag, april 09, 2006

lite mindre fel siffror...

I alla fall har den första siffran lyckats bli rätt. Och med motion och hyfsad kost i veckan så ska det nog bli bra. Annars kan jag rekommendera; jaga tvååring på Ikea, bära tvååring, promenad på stan; afterwork - efter att två-, fyraåring och mamma återvänt hemåt; städning; mera promenad på stan... och så är det söndag eftermiddag igen. Fick en påse böcker av Bantartant - så lite läsning i soffan blev det också.

Har lyckats värva två fans till till 1 2 3 Schtunk. Vi var och såg Shakespeare - den absoluta sanningen i kväll. Och med så många glada skratt så måste vi förlängt livet med flera veckor. Tack!

Nu ska jag sova, eftersom tåget går strax innan sju imorgon. Vuxenpoäng fick jag väl genom att faktiskt packa innan jag gick på teatern? En hård arbetsvecka väntar :-)

3 Comments:

At 8:56 fm, Blogger Jenny said...

Jobba inte alltför hårt!
Fast inget är väl för hårt efter att ha jagat tvååringar på IKEA ;P

 
At 9:49 em, Blogger Bantartant said...

Glöm inte; hålla ordning på tvååring och fyraåring på sushiresturang!!

 
At 11:00 fm, Blogger Helene said...

Jenny och Bantartant, mitt jobb är en "barnlek" (ursäkta, men jag bor ju faktiskt i göteborg, så jag gillar dåliga ordvitsar...) jämfört med ta hand om småbarn.
Åsa, prova att fråga nån mamma, om du får låna, tror att de skulle uppskatta det ganska mycket. Misstänkte ett tag att Bantartant tänkte lämna barna hos mej över helgen :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home