torsdag, mars 09, 2006

Jag har blivit utmanad

...av Bantartant.

Mina fem goda/dåliga egenskaper.
Den egenskap jag tänker ta upp här, och som alltså blir 1, 2, 3 4 och 5, är mitt totala ointresse för allt som liknar kedjebrev och pyramidspel.
Jag är alltid den som bryter kedjan! Den som inte skickar vidare snöbollarna i det virtuella snöbollskriget, och om mina vänner verkligen behöver få returnerat gulliga nallar och änglar i powerpointformat, för att få bekräftat att jag uppskattar och bryr mej om dem, så bör de vara ruskigt besvikna på mej vid det här laget.
Det är också vansinnigt praktiskt att kunna skylla bristen på lycka/pengar/pojkvän (stryk det som ej önskas) på att jag inte vidarebefordrade mailet som ger otur om man bryter kedjan.
Jag undertecknar inte heller upprop om behjärtansvärda önskemål, där sändaren står som nr 47, och som ska vidarebefordras till nån organisation när man når 100 underskrifter, eftersom sändaren skickat brevet till 8 personer och alltså kommer att vara med på minst 8 inskickade listor. Tycker inte det verkar helt seriöst – har jag fel? Är det någon som verkligen tycker att kedjebrev är jättekul - eller skickar ni vidare av slentrian?

Som ni kanske förstått så skickar jag inte utmaningen vidare.

1 Comments:

At 8:12 fm, Blogger Bantartant said...

Och helt frivilligt var det också!!

 

Skicka en kommentar

<< Home