måndag, mars 13, 2006

Kan om jag vill...

Det har varit fullt upp en några dagar, med besök från Stockholm; utflykt till Bantartant - mycket trevligt! - långpromenad i vinterlandskapet med goda vänner; utekväll, med mera, med mera... sedan på söndagen tog vi det ganska lugnt. Så var det bara att packa väskan för en arbetsvecka i Skåne.
Fick låna bil, det uppskattar jag mycket!
Det värsta med att vara borta så länge har ju varit att inte kunna hålla koll på vad som händer på nätet :-) ...men jag kan om jag vill. Har fixat så jag kan surfa trådlöst och tog med den bärbara (inte jobbets, den är alldeles för antik, säkert mer än tre år gammal), så nu är kvällarna räddade...
Har också hunnit med en entimmes promenad efter jobbet, och en ganska nyttig macka till kvällsmat, kompletterat med morötter, känner mej nöjd. Ska gå ner och ta en kopp kaffe innan det är dags att ladda dvd:n.
Fyndade Sideways och The Terminal, samt lånade Livsviktigt, så jag har att göra...
Återkommer nog, om anslutningen fungerar.