lördag, november 04, 2006

Var det vintern?


Tar en lite paus från läsandet. Bilden är tagen med nya mobilen Z530. Hoppas den ska funka bättre än min gamla Siemens... Taskig batteritid och ringsignaler som bara funkar ibland, dessutom stänger den av sig då och då. Fast livslängden på telefoner är väl bara ett år nuförtiden?
I veckan blev det vinter, tur att vi Göteborgare inte fick så mycket snö - jag var inte ett dugg förberedd. Först var det fint med snö, men redan när jag skulle leta upp vantarna var det inte kul längre! Idag är det dags för lite värme (ha ha - 10 grader.)
Funderar på att gå och köpa lite godis. Bara för säkerhetsskull, om det kommer några barn. Inte för att jag skulle äta själv, nejdå :-)
På återhörande.

3 Comments:

At 10:24 fm, Blogger Bantartant said...

Kom det några barn??? Fick de godiset??
Vill du ha min ischias??

 
At 10:42 fm, Blogger Helene said...

Inga barn på hela dagen - och jag har bara tagit litegrann, igår kväll. Ishias vill jag inte ha, har haft och behöver inte nån mer gång om jag slipper - tack!

 
At 2:39 em, Blogger Bantartant said...

nästa hjälpare hoppas jag blir en osteopat, jag vill att det ska vara jobbardag igen så man kan boka tid

 

Skicka en kommentar

<< Home