söndag, oktober 22, 2006

Splittrad och ofokuserad

Lite jobbigt, skulle gå in och hitta ett recept på muffins med ost och bacon, eftersom syster och resp. var inbjudna på brunch (de äter frukost och jag äter lunch...). Vad händer då, jag surfar runt och rätt vad det är sitter jag där och byter ppm-fonder! Varför blir det så? och för er som ev söker på muffinsrecept så kommer länk här sök på franska matmuffins och sedan på ost och bacon muffins . Fast jag gjorde dessa utan tomater och örtkryddor, och tog cheddarost i stället för getost - ja jag vet att jag är oförmögen att följa ett recept... (jag följde inte receptet på de franska muffinsen heller, men där gjorde jag så mycket ändringar att jag inte ens orkar börja).
Sedan tog vi vara på det fina vädret och gick en en-timmespromenad i Skatås, mycket hundar och barnvagnar blev det. Bravo till alla hundägare som har koll på sina hundar!
Nu är det pizza och rödvin som gäller, som avslutning på helgen.