fredag, oktober 13, 2006

"Mina Skåningar"

Idag skulle jag på information om nya rutiner för vårt företag och mötet hölls i Skåne. Vi är ganska få från Göteborg, så vi fick hänga med på den presentationen. Det häftigaste var när jag gick in i konferensrummet och såg alla som samlats, och de som kom senare och insåg att jag arbetat tillsammans med ALLIHOP, någon visserligen bara via telefon, men ändå! Jag vet vad alla heter, vet nåt om dem, dvs familj eller intressen. Det kännns verkligen som jag egentligen skulle vilja jobba ihop med detta gäng, men det är lite långt att pendla!

Kram till de av "mina skåningar" som inte kunde vara med - ni vet vilka ni är...

1 Comments:

At 11:25 fm, Blogger Bantartant said...

Men du vad häftigt, annars kan du låna lillebror.. han har skåne-R

 

Skicka en kommentar

<< Home