tisdag, oktober 03, 2006

Sallad och choklad

I helgen umgicks vännerna och jag över en Sallad&choklad buffé. Precis som det låter: först grundar man med nyttig sallad och sedan doppar man fruktbitar och marschmallows (stavning?) i smält choklad, yummi...

Annars har det varit sällsynt med ljuspunkter. Jag umgås mest med min kurslitteratur och försöker komma in i hjärnan på M Porter och R Normann, inga enkla herrar, det där... Snart är det tenta, och allt är bara helt förvirrat i min hjärna, men kanske faller bitarna på plats i tid. Jobbet rullar på och allt annat förfaller :-)

3 Comments:

At 10:11 em, Blogger Bantartant said...

MMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 
At 10:06 em, Anonymous Anonym said...

GOTT!

Lycka till med tentan! Själv kämpar jag med en kurs i tysk litteratur utöver mitt nya heltidsjobb, det går... ja sådär...

Kram!

 
At 6:50 fm, Blogger Helene said...

väntar fortfarande på resultatet, men det kändes rätt ok, ända tills jag började prata med kursare som skrivit hela uppsatser, där jag svarat med 12 rader... Jaja, det ordnar sig.

 

Skicka en kommentar

<< Home