lördag, april 22, 2006

Vår

Igår träffade jag min moster och kusin som tillsammans med sällskap, var i stan och shoppade. Många kassar hade det blivit, fast jag tycker de verkade lite slutkörda när jag väl lämnade dem, med två timmar kvar tills tåget skulle gå...

Sedan var jag på Lisebergs smygpremiär, det bästa var
http://www.thearkworld.com/home.htm
Med en temperatur på ungefär 5 grader, så kan man även få den blandade Lisebergs-publiken långt bak att dansa i (nåja) takt!

Idag blev det tidig morgonpromenad runt Delsjön, med gott sällskap, så vi blev uppdaterade om vad som hänt under veckan. Sedan lite vanliga matinköp och en röjning på balkongen. Termometern i solen visade 32 grader!!!

1 Comments:

At 8:29 em, Blogger Helene said...

Jag är jättebra Lisebergs-sällskap - fråga bara Bantartant...
Åker nästan allt och är barnsligt förtjust i Balder.

 

Skicka en kommentar

<< Home