söndag, juli 22, 2007

#100

Hundrade inlägget - och det blir väl inget speciellt. Har jobbat sedan jag sist skrev, men nu är det semester igen.


En att-göra -lista som täcker både regn och solsken...


Fick invigt några vänner till i Schtunk-fancluben, vi såg Romeo och Julia, utanför Varbergs fästning. Ser redan framemot höstens premiär, fast det får bli när de spelar i Göteborg, innan jul.


För att förbereda för semestern hade jag bokat tvättstugan kl 7 lördag morgon, sedan har jag städat, fixat och plockat. Fått ut alla sopor, så nu är lägenheten riktigt trevlig.


Dessutom fick jag sällskap på min söndagspromenad, så det blev två timmar runt Delsjön.


Och mera konsumentupplysning - den här är kanongod!

Valios hjortron vaniljyoughurt får:







på återhörande...

1 Comments:

At 6:52 em, Blogger Bantartant said...

Låter som en behaglig helg.
Ja du vet nog vad vi gjort:-)

 

Skicka en kommentar

<< Home