söndag, maj 20, 2007

Snart åter till arbetet

efter helgen igen. Den här var extra lång, eftersom jag också tog ut klämdag i fredags. Det blev familjedag i torsdags, och sedan rosen i kyrkfönstret (se förra bloginlägget) tillsammans med Bantartant - hur blev flätorna??? Fest på fredagskvällen, och lägenhetsvård på lördagen. Idag kändes det som pannkaksfrukost skulle vara en bra idé, särskilt som jag inte hade nåt pålägg hemma. Så pannkakor blev det. Såklart ringde syster när jag precis svalt kaffet och undrade om jag ville komma på brunch - pannkakor och bacon. Nej tack, men lite mera kaffe kan jag nog få ner. Vi försökte lösa melodikrysset och därefter tog vi en promenad. Ända till Lejonet och Björnen . Den italienska vanilj-glassen är helt ok :-)

1 Comments:

At 8:42 em, Anonymous Anonym said...

De flesta av Lejonen & Björnens glassar är ok :)

 

Skicka en kommentar

<< Home