söndag, februari 25, 2007

Summering av helgen

även om den inte är riktigt över ännu.

Tog en semesterdag i fredags och utnyttjade den till att bunkra upp på GeKås tillsammans med mamma, sedan tog vi en sväng om lampexperten också, och hittade en ganska bra lampa till mitt nyfixade sovrum. Fredagen avslutades med äkta familjemys hos Bantartant. Vet inte om det var vinet eller barnen, men vid tio-tiden på kvällen var jag helt borta... Lyckades se lite av Let's dance, och det är väl inget program jag kommer att stanna hemma för att inte missa...

Lördagen var det arbetsläger i morfar och mormors gamla hus. Jag bar lite tavlor och sedan placerade jag mig i källaren och tvättade soptunnan. Det verkade ganska okomplicerat och passade bra. Åter till hemstaden och fest hos en kompis på kvällen. och idag blev det mjukstart och ett varv på stan - lönen bränner i plånboken. Resultatet blev ögonskuggor från FACE men hittade inga bra skor.

3 Comments:

At 6:35 em, Blogger Bantartant said...

Så länge det inte var sällskapet som fick dig att somna så...

 
At 6:35 em, Blogger Bantartant said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At 3:37 em, Blogger Helene said...

Absolut inte, tror mer på vinet. Eller möjligen ull-pläden som jag var allergisk mot...

 

Skicka en kommentar

<< Home