torsdag, januari 04, 2007

Snart är julen över

och jag smygbloggar lite. Jag har haft några härliga dagar i helgerna, men dyrt och heligt lovat - innan nyår, att inte ha nåt specialprojekt över nästa jul. Det skrev jag i kommentarerna på ett tidigare inlägg men nu är det så det kommer att bli. Ska också ta tag i motionen igen och det blev faktiskt en timmes stavgång igår. Dessutom ser jag framemot att få mer tid för släkt och vänner nu när kursen går mot sitt slut. Lite drygt två och en halv vecka är det kvar...

2 Comments:

At 9:12 em, Blogger Bantartant said...

DUKTIGT!!

Jag simmade i tisdags em. och i morgon bär det av igen. 750 m första gången och jag tar nog det i morgon också.
Sedan var det tur runt Subbe i måndags.
Och påsarna har åkt fram och jag har provsmakat några.. imorgon ska jag försöka köra rent....

vi får se, försöka duger bättre.. ischias har inte varit snäll mot vågen, jösses vad vardagsmotionen gör för kroppen!!!

Vi hörs

 
At 2:04 em, Blogger Helene said...

tror på vardagsmotion och att det ska vara kul!

 

Skicka en kommentar

<< Home